۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۱
کد خبر: 934789

طبل توخالی صهیونیستی!

عقیل رحمانی، خبرنگار اعزامی قدس آنلاین به جنوب لبنان

اگر صهیونیست ها به حماقت خود در بمباران مناطق شهری لبنان ادامه دهند قطعا ضرب شست مقاومت را خواهند چشید.

 طبل توخالی صهیونیستی!

از عصر شنبه و بعد سخنرانی سید حسن نصرالله، تغییرات در اوضاع لبنان محسوس و قابل مشاهده بود. تبادل آتش در جنوب و بویژه منطقه خیام و مزارع شبعا بالا گرفته. دشمن ارتفاعات را هدف حملات توپخانه ای و موشکی قرار می دهد. در طرف مقابل حزب الله هم چندین سایت نظامی، راداری و پیاده نظام دشمن در حوالی شهرک متولا، مزارع اشغالی شبعا و مسکاف عام را زد.

حجم آتش سنگین، در مقایسه با چند روز گذشته که ما در جنوب لبنان هستیم سابقه نداشت. حتی رژیم صهیونیستی به خود جسارت داد و چهار نقطه را در درون شهر خیام زد. یکی از این محل ها، مکانی بالاتر از محل استقرار ما بود. در این خانه مسکونی کسی نبود و خدا را شکر تلفات نداشت.

الان که صبح روز یکشنبه ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) است و دارم این روایت را به رشته تحریر در می آورم، از شب تا صبح آتش باری گسترده متقابل برقرار بود و زد و خورد شدیدی بین مقاومت و دشمن صهیونیستی ادامه دارد. سید حسن نصرالله در سخنرانی خود بد جور اسرائیلی ها را تحقیر کرد، بیان این نکته که زمان بیشتر به دشمن فشار می آورد یک استراتژی مهم است که ما آن را در صحنه نبرد به عینه می بینیم. رژیم صهیونیستی ببر کاغذیست. طبل توخالی است. آنها در پیشبرد اهداف خود در غزه گیج و ناتوان نشان داده اند. در مورد لبنان هم هر وقت زده دو برابر خورده. این آتش باری بی هدف هم از سر ناچاری است، اینکه بگوید هنوز سرپا است. ولی همه می دانند اگر غرب صهیونیست ها را رها کند یک ماه هم دوام نیاورده و خانه عنکبوت فرومی پاشد.

حال هم همه چیز روشن است. اگر صهیونیست ها به حماقت خود در بمباران مناطق شهری لبنان ادامه دهند قطعا ضرب شست مقاومت را خواهند چشید. حزب الله تاکنون به زدن مقرهای نظامی دشمن اکتفا و آن را هدف گذاری کرده با این حال اگر شرایط ایجاب کند امکان تغییر استراتژی هست. آنگاه این صهیونیست ها هستند که برای در امان ماندن از موشک و پهپادهای باید به عمق بیشتری از خاک فلسطین اشغالی بگریزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.